Sjuk

 
Då var det min tur att bli sjuk ännu en gång. Både i måndags och i tisdags mådde jag sådär på jobbet, var yr, trött på ett annat sätt, kroppen värkte och när jag kom hem igår såg jag att jag hade feber, vilket är sjukt tråkigt såklart. Dock tror jag att det är välbehövligt för min del då det blivit väldigt mycket på senaste, så tror min kropp fick nog och sa ifrån helt enkelt :-)
 
Så idag har jag inte gjort mycket mer produktivt än att se 10 avsnitt av Grey's Anatomy och vilat. Nu har jag dock tagit en paus från det för att lyssna på musik och försöka skapa någon bra spellista på Spotify då jag hatar min nuvarande. Så sjukt avkopplande och skönt att bara lyssna på musik och upptäcka nytt.
Vi hörs när jag blivit frisk igen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0