My buuurthday


Då var min födelsedag åter igen över, men nöjd över den är jag allt! Vaknade av pappas sång vid 03:30 då han skulle köra mig till jobbet och efter en rolig jobbdag mötte jag Amanda och Amanda för en lunch samt lite shopping. Sedan vi åkte till Andra Lång där vi mötte upp Jojo, Itai och Linn och vi hamnade på en jättemysig pub med svintrevlig personal som gav mig en födelsedagsshot, haha :-)

Sedan drog jag till Pinchos med familjen (matkoma deluxe) och sen spelade vi bowling på Star Bowling. Kom hem vid 22 och däckade som en sten, blev en lång dag då man vaknade 03:30! Nu är det att ladda om krafterna och tagga nyårsfirande hos Itai! Hoppas ni har en bra nyår, kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0