Ett urdrag från min sommar från mobilen

 
Smygstartade sommarlovet med en dag i Stockholm med Emiiia och Elina där vi kollade på Miley Cyrus.
 
 
Spenderade en dag hos Jennifer med några av tjejerna där vi åt gott, sola och badade hela dagen.
 
 
En av de roligaste och bästa grejerna under hela sommaren, den storslagna Håkan-konserten. 3 timmar av ren magi.
 
 
Tillslut fick vi sommarlov och det firade vi hemma hos Linn för att sedan spendera natten med vår legendariska Dare Night fram tills solen gick upp. En helt sjuk och underbar natt.
 
 
Sedan blev det midsommar. Vi var ett gäng hemma hos mig där vi åt gott, spelade kubb och festade tills sent på natten. 
 
 
Tillslut blev det dags för årets höjdpunkt - BRÅVALLA. 5 dagar av musik, alkohol, gött umgänge och allt därimellan. Fick se Kanye West, Lana Del Ray med mera, helt fantastiskt.
 
 
En dag spenderade jag med Ellen där vi hängde vid havet på dagen och sedan på Hönö på natten. En väldigt fin dag med min fina.
 
 
Sedan spenderade jag en vecka uppe i Värmland. En riktigt skön och avslappnande vecka i mitt favoritlän.
 
 
Itai hade en lyckad dagsfest alá Känn Ingen Sorg och det var verkligen en av de bästa dagarna på hela sommarlovet.
 
 
Sommarlovet avslutades i Azalea med en massa sköna folk där vi satt och hängde fram tills sent på natten för att klämma ut det sista på sommaren innna skolan började igen.
 
Såklart har jag gjort så himla mycket mer, men detta är ett utdrag. Har haft en riktig fantastisk sommar med mina vänner och jag ser verkligen fram till flera till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0