Sjuker

Bilder från igår då vi gick till Andra Långgatan så Linn fick köpt sin första lagliga öl!
 
Dagen började inte jättebra för mig då jag vaknade upp med halsont, feber, huvudvärk och ingen aptit alls. Underbart verkligen! Så har bara rest mig från sängen en gång idag för att öppna dörren för farmor som så snällt kom med isglass till mig. 
 
Igår hade jag en mysig kväll med Agnes och Ellen då vi gick till Magasinsgatan för att ta en öl. Vi satt där och tjöta ett tag tills de ville dra ut med de andra, så jag mötte istället upp Oliver som jag gick runt i Göteborg och tjötade ett bra tag med innan jag fick ta sista tåget hem, så min kväll blev bättre än vad jag trodde iallafall. Nu ska jag återgå till att dricka saft, äta isglass och se på film så jag förhoppningsvis blir bättre snart. Vi hörs!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0