Framtiden

 
Mina egna bilder från London 2012 och 2013.
 
Snart är det dags för mig att ta studenten och det har verkligen betytt så mycket ångest för min del. Vad jag ska göra efter studenten och vad jag vill plugga till har varit ett stort frågetecken, men efter lite velande fram och tillbaka har jag bestämt mig för mitt första steg - London!
 
Det som varit största prioriteten för mig efter studenten är att verkligen inte fastna här i Älvängen. Jag vill verkligen upptäcka nya ställen, oavsett om det hade varit Stockholm eller Malmö t.ex, jag vill bara härifrån. Så jag surfade runt lite på vad man kan hitta på och då kom jag in på en sida där tjejer som studerar i London och då verkligen slog det upp för mig att det var just dit jag vill åka och studera. Jag har varit i London tre gånger och varje gång blir jag bara mer och mer kär. Hela staden är så sjukt vacker och så inspirerande. 
 
Så nu har jag börjat ta kontakt med tjejer som bor i London för råd, kontaktat ett företag som hjälper en genom hela processen och allt runt om, så om jag har tur och verkligen kämpar för detta vankas det London ett år efter studenten! Så himla taggad på detta, känns verkligen i hela hjärtat hur rätt detta är.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0