PARTEY


Jag och Adam i Rom förra året.

Hallå på er! Då var det äntligen helg och så trött som jag var hade jag aldrig överlevt två dagar till i skolan. Igår jobbade jag till 19:30, sedan jag åkte hem en snabbis innan jag drog till Jacob för att sova där. Tror det bevisades hur trött jag var när jag inte ens märkte när han åkte till jobbet tidigt imorse, haha! 

Jag åt frukost med hans familj på morgonen innan jag drog mig hemåt. Har klippt gräset, solat, gjort lunch med mamma och ska snart börja packa. Imorgon står Stockholm och Miley Cyrus på schemat, SÅ JÄVLA TAGGAD! Bussen går 07:50 imorgon så blir en lugn kväll för mig och så kommer även min bror hem ikväll så det blir nice! Hoppas ni har det bäst! Kram.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0