THEY ARE HOME!


Idag var det inte jobbigt alls att gå upp ur sängen, istället sprang jag upp för trappan och hoppade rakt i famnen på min mamma och pappa. Så himla sjukt att se dem igen efter 3 veckor, saknat dem så himla mycket. Dock är dem som två pepparkakor (se bara bilderna...) så är väl en aning avundsjuk på det nu när jag ser ut som ett vitt lakan...

Dock hann jag inte snacka så mycket med dem då jag skulle till skolan och tyvärr kommer jag inte komma hem förren sent ikväll då jag ska stå på öppet hus på mitt gymnasium ikväll! Så om ni går i nian, ska välja gymnasium och bor i Göteborgsområdet - Kom till NTI Mediagymnasiet Södra Hamngatan ikväll vetja!! Belönar er med kramar om det passar er. Ha det gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0