2014

Beskriv året med tre ord.
Svar: Jobbigt, roligt, snabbt.

Bästa köpet?
Svar: Den var svår.... tror nog allt att det var Bråvallabiljetten, så mycket minnen!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Shit, det blir en hel del. Slå mig hårt i ansiktet av Thomas Stenström, Paper Planes av M.I.A och Radioactive (Kendrick Lamar Remix) av Imagine Dragons är några av dem.

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Min familj, Linn, Adina och Amanda tror jag garanterat!

 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Japp!

Vart reste du under 2014?
Svar: Vet inte om Sverige räknas med till detta, men tar det ändå. Torsby, Norrköping och Stockholm, sedan är det Tunisien!

 
Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Usch, för många tyvärr. Men en stor tabbe var verkligen att lägga tid och tankar på helt fel personer.

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Bråvalla utan tvekan! Sedan sommarlovet i allmänhet, hade riktigt fina dagar med mina vänner. 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Att stå upp för mig själv! Sedan har jag blivit bättre på att inte bry mig så mycket om vad folk tycker, man blir ju dömd oavsett vad man gör i dagens samhälle så lika bra att köra hårt.

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Att jag mådde så extremt dåligt under hösten och hade min ''mörka period''. Var en riktigt jobbig tid.

Vad var extra bra?
Svar: Hur jag märkte hur fina mina vänner är och hur de ställer upp för en. Människor med hjärtan av guld ♥

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Väldigt många! Via Bråvalla träffade jag människor som jag fortfarande har kontakten och umgås med, sedan har man ju träffat en himla massa folk via olika fester mm!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Svar: Ja, väldigt mycket småsaker som var stora för mig :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Svar: Är det klyschigt att svara mina vänner?

Största framgång på det privata planet?
Svar: Att jag vågar bjuda mer på mig själv och inte vara för blyg när det gäller människor, att våga ta plats!

Vem saknade du?
Svar: Så himla många människor, speciellt under sommaren då flera vänner var bortresta hela tiden, t.ex. Adina som jag inte fick träffa på 4 veckor, usch! ♥

 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Jobba riktigt hårt för att kunna göra det jag vill i sommar och efter skolan slutat! Sedan inte ta människors bullshit.. 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Lika bra skulle jag inte säga, utan mycket bättre hoppas jag på. Har så mycket roligt planerat (Student, studentresa, Bråvalla osv osv).

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Inte mycket om jag ska vara ärlig.

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Tagit vara på sommarlovet mer istället för att bara ligga hemma! Sedan önskar jag att jag hade jobbat mer så jag inte hade haft pengakris i slutet av varje månad men nu jävlar.

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Mat.... hehe.

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Så himla mycket! Ta studenten, jobba, åka till Bråvalla igen, studentresa osv osv.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Ta inte människors skit. Och ha jävligt kul såklart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0