Söndagsångest

 
 
 
Första söndagen innan skolan för denna terminen och det tog inte lång tid innan söndagsångesten kröp upp till ytan efter ett långt sommarlov. Ligger i mitt rum, tänt några ljus, skapar spellistor på Spotify med musik som man kan lyssna på när man sitter på tåget påväg hem från skolan och stirrar ut på regnet som rinner ner på tågfönstret och försöker ignorera den höstkänslan som nu börjar tränga in i min kropp. Efter flera dagar med regn har mitt hopp om lite solsken igen dött ut och jag har börjat acceptera att det inte blir mer shorts och linne, utan långa byxor och tjocka tröjor. Men det är ganska mysigt det med. Tack och lov att jag har roliga planer för helgen som jag kan se fram emot under den första riktiga skolveckan. Usch. Söndagsångest var det va?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0