TISDAG

 
Hej på er! Då var jag tillbaka i skolan efter en långhelg för min första och näst sista skoldag. Känns så sjukt skönt att bara ha två dagar denna vecka! Just nu har vi håltimme som vanligt på tisdagar och vi alla försöker plugga till provet i eftermiddag, men det går sådär. 
 
Igår precis innan jag skulle stänga av datorn för att sova vid halv elva, knackar det på min dörr och från ingenstans kommer min bror in i mitt rum. Han skulle egentligen komma på onsdag, men beslöt sig för att överraska hela familjen med att komma igår istället. Så kul! 
 
Idag har jag skola fram tills 14:10 och direkt efter ska jag till jobbet. Har packat med gymkläder så jag kan dra dit direkt efter jobbet då min hals ÄNTLIGEN blivit bättre, så är mer än redo att köra på som förr. Tränade även igår och idag går jag helt sjukt fult pga träningsvärken i vaderna, men det känns för jävla bra ändå! Hoppas ni har det grymt bra för det har jag! Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0