SATURDAY

 
Bilder från igår
 
Hej på er! Då var det söndag igen och ännu en vecka samt helg är slut. Har varit en sjukt stressig vecka i skolan för min del och jag är SÅ glad för att den är över. Nästa vecka står bara ett idrottsprov på schemat så det blir inga problem, även två dagar jobb ska jag klämma in.
 
Igår var jag, Michaela, Ellen och Marie och åt på restaurang. Vi satt och tjöta i flera timmar, åt en för jävla god ceasarsallad och drack goda drinkar innan vi drog oss hemåt igen. Somnade hos Jacob och vaknade vid 06:30 då han skulle till jobbet. Har sen dess hunnit komma hem, gjort ansiktsmask, färgat/nopprat ögonbrynen, duschat, sökt tre jobb och klockan är inte ens ett än. Känner mig lite halvt duktig för en gångs skull. Ska snart ta tåget in till stan för att plugga med Linn och Amanda och efter det ska Jacob komma hem till mig. Imorgon är jag ledig och det är så välbehövligt. Ha det grymt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0