HEARTBEAT

 
London
 
God morgon på er! Efter en nödlandning i Frankfurt, landat på fel flygplats och kommit hem tre timmar senare än jag skulle, är jag lagom sliten. Har haft det så sjukt underbart i London och har massvis med bilder att visa er senare! 
 
Har gått upp tidigt idag i alla fall (fast jag hade kunnat behöva lite sömn) för att jag ska till stan med tjejerna idag som ska på en halloweenfest på lördag, smink osv ska inskaffas! Är så skönt att vara hemma igen, speciellt då jag trodde jag skulle dö ett tag igår, hehe :-) Jag återkommer så fort jag kan med bilder från resan.


ctina
11 November, kl. 11:02 | Blogg; http://ctinasunnegardh.blogg.se

SÅ JÄVLA TAGGAD PÅ HARRYBILDER <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0