50ÅRS-FEST

 
Amanda, Linn och jag. Bartenders!

 
Amanda, Linn och my brotheeer. Sexigaste bilden någonsin.
 
 
Farmor och jag.
 
 
Kvällen började ute med bubbel och mingel. 
 
 
Mamma och Adam.
 
 
Sen blev det mat!
 
 
Lekar, tal och dans!
 
 I lördags var jag, Linn och Amanda bartenders på mamma och Millis 50års-fest. Vi tog en lugn dag hemma först med sol och stek innan vi åkte till Alingsås och Tallhyddan för att börja jobba. Vi hällde upp champagne till alla då de kom till festen, sedan blev det god mat, lekar och tal. Jag höll ett tal för mamma men var helt hysterisk innan för jag tappat bort mitt tal och fick improvisera. Det hela slutade med att jag och mamma började storlipa båda två istället. Lagom pinsamt framför 100 pers, hehe. 
 
Sedan fick vi stå resten av kvällen i baren. Vi gjorde drinkar, serverade cider och öl med mera. En helt underbart rolig kväll som slutade med att vi åkte hem när det blivit ljust, ungefär vid 5:30. Tack mamma och Millis för vi fick vara med er denna sjukt roliga kväll!


Janne M
05 May, kl. 18:39 | Blogg;

Men Emma, det var ingen som tyckte det var pinsamt. Tvärt om kan man bli känslosammoch beröra andra, så har man verkligen lyckats.
Jag tror tvärt om att ALLA i lokalen istället var lite avundsjuka på dig som vågade och dessutom gjorde det grymt bra.

Svar: <3
Emma Svärd

JW Photography ♥
06 June, kl. 23:12 | Blogg; http://jwphoto.se

Ser ut som att de var en kalas fest! ;) Var på 50-års fest nyligen också, inte riktigt som den där men ändå. haha ;)

Svar: Haha, ja den var jättekul! :) hoppas det var trevligt för dig ändå ;)
Emma Svärd

JW Photography ♥
06 June, kl. 18:17 | Blogg; http://jwphoto.se

Sv; Ja det var riktigt kul den ja va på också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0