TACK OCH HEJ 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, massor av saker!

 

Hur har ditt 2013 varit?

Ganska bra överlag, men vädigt många nedgångar också.

Blev du kär i år?

Yesbox.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Flera stycken, så himla svårt att välja! Men 8 Juni (Håkan-konsert) och 22 Mars (klassfesten) sitter väl ganska högt upp!

 

Vad är din största framgång 2013?

Öhh... den var svår! Inte haft någon ''framgång'' på det sättet men om jag skulle säga något så hade väl det varit att jag står på mig mer och det är en väldigt personlig framgång för mig.

Bästa köpet?

Håkan-konserten samt Miley Cyrus-biljett och Bråvalla-biljett för nästa år utan tvekan!

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat... Haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Så såklart! Alla mina fina vänner, min familj och (tidigare iår) en speciell kille :)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

We Can't Stop med Miley Cyrus och And We Danced med Macklemore!

Vem har du umgåtts med mest?

Linn antar jag, haha!

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja.

Vart reste du under 2013?

Rom, Kreta, Trysil, London, Värmland!

 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Nej.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag var i stan med två av mina bästa vänner, sedan hade jag släktkalas och sen så åkte jag hem till My för att träffa Amanda för första gången på 11 dagar och Alice!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, massor.

Vem saknade du?

Det vet de själva!

De bästa nya människorna du träffade?

För jävla massa underbart folk som jag träffat under årets gång! Så sköna människor hela bunten.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Ta mer chanser, skit i killar (lol) och våga ta mer plats! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0