TUESDAY

 
Hej. Här sitter jag och ska skriva ett jättemuntert inlägg om hur bra dagen varit fast den varit seg och jobbig, men då sätter Spotify på världens depplåt. Varför inte liksom? Nä, nu ska jag inte vara sån. Om en kvart kommer Ellen förbi och då ska vi trampa oss ner till gymmet för lite träning. Kommer nog gå bra, fast all motivation har flygit till Jupiter eller något. Ska i veckan försöka mig på att springa igen, så det är jag i alla fall tagg på. Med hörlurarna på och ett trevligt sällskap blir allt bra. Simple as that! Ha det så bra nu finisar :)
 
MUSIKTIPS: Lost Wings - Wrestling With Angels


louise
11 November, kl. 21:53 | Blogg;

shit, vad glad jag blev när jag såg ditt musiktips, min bror är nämligen med i det bandet!!

Svar: Haha, vad kul! Hälsa honom att de är grymma verkligen!
Emma Svärd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0