Fin gest från fin gäst

 
 
Hallo! 
Jag heter Adina och har fått äran att skriva ett inlägg nu när Emma är på äventyr utomlands.
 
I bagaget:
I sexan började jag i Emmas klass och hon blev min första vän. Kommer ihåg hur hon tog hand om mig första dagen och var inte blyg över huvud taget. Hon är en riktigt social homo sapien!
Det gick upp och ner och ett tag så var jag och Emma inte lika tajta. Men på något sätt har vi alltid varit vänner som kunnat snacka med varandra under alla omständigheter, utan att det blivit stelt och på "kallprats nivån". Under sista året i högstadiet kom vi varandra väldigt nära, vilket jag är väldigt glad över! 
 
Nu har jag och Emma tre år på samma gymnasium framför oss. Det känns tryggt och så himla härligt! För när vi två är tillsammans är livet en fest, galnare än Project X festen (om det går?). 
 
Vi har aldrig varit så tighta som nu, aldrig funkat så bra som nu. Jag hoppas att du ser mig som en lika nära vän som jag ser dig. Jag älskar dig Svärd! 
 
Kram från Adde!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0